سخنرانی شهردار در هفته منابع طبیعی

مهندس امامی شهردار بیدستان در مراسم گرامیداشت هفته ی منابع طبیعی و آبخیزداری گفت:
شهرداری و شورای اسلامی شهر بیدستان به پاس جانفشانی های و رشادتهای سه هزار شهید استان قزوین.۳ هزار اصله درخت غرس خواهد نمود.
همزمان با فرا رسیدن روز درختکاری و هفته ی منابع طبیعی و آبخیزداری ،در مراسمی روز یکشنبه باحضور شهردار ،اعضای شورای اسلامی ،مسولین شهری، تعدادی از شهروندان و دانش آموزان شهر بیدستان،تعداد قابل توجهی درخت مثمر و غیر مثمر در این شهر اهدا و کاشته شد.
اکبر امامی شهردار بیدستان در طی برگزاری این مراسم تصریح کرد: به پاس فداکاریها و جانفشانی ۳هزارشهید استان ،شهرداری و شورای اسلامی شهر بیدستان کاشت ۳۰۰۰ اصله درخت مثمر وغیر را در دستور کار خود قرارداده است.
شهردار بیدستان افزود؛ شهرداری باتوجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر اهمیت کاشت درخت مثمر وهمچنین حفظ محیط زیست و هوای پاک وسالم اقدام به کاشت و اهداءدرخت در سطح شهر نموده تا علاوه بر زیباسازی به حفظ و گسترش منابع طبیعی نیز همت نماید.
شهردار بیدستان در ادامه خاطر نشان کرد: شهرداری بیدستان علاوه بر کاشت درخت اقدام به کاشت بیش از دوهزار جعبه انواع گل های فصلی در فضاهای سبز شهری، میادین ،بلوار ها،پارک ها و بوستان های سطح شهر همزمان با اجرای طرح به استقبال بهاران خواهد نمود.
امامی توضیح داد:در آستانه سال نو شهرداری باتشکیل ستاد نوروزی تمام اقدامات لازم برای پذیرایی از مسافران نوروزی وهمچنین بهرمندی بهتر ومطلوبتر شهروندان از فضاها ومکان های عمومی بخصوص پارک ها و بوستان ها بویژه در ایام تعطیلات عید نوروز را با تلاش شبانه روزی کارکنان خود در دست اقدام داشته که رنگ آمیزی و شستشوی سطل های زباله، جداول ،مبلمان شهری،ایستگاه های اتوبوس ،پاکسازی وجمع آوری نخاله های ساختمانی سطح شهر و همچنین ورودی خروجی شهر از آن جمله میباشند‌.
شهردار بیدستان در ادامه یاد آورشد: آذین بندی ونصب بنر هایی با موضوع استقبال از بهار و خوش آمد گویی به میهمانان نوروزی این شهر،نصب المان ها وسفره های هفت سین نوروزی ،دیوارنویسی ونقاشی دیوارهای سطح شهر از دیگر اقدامات و برنامه های این شهرداری است که در حال انجام است.
درپایان دانش آموزان مدارس شهر بیدستان به صورت نمادین همراه مسئولان شهری، اقدام به کاشت نهال در یاد بود شهدای شهر بیدستان،شهدای گرانقدر مدافع حرم و شهدای مرزبانی نمودند.